sobota, 22 czerwca 2013

Baby Food Challenge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heja, sory za tą długą przerwę... ale coś mi się z blogiem stało i nie mogłam pisać...

Jak obiecałam zrobiłam specjalnie dla was, z moją naj kuzynką- wyzwanie Baby Food Challenge!!!
Niestety nie pokarze wam filmiku.... I nie pytajcie się ''dlaczego?''. Nie bo nie.
Ale zamiast filmu, napisze wam jak to nam smakowało od 1 do 10.

Zupa Jarzynowa                                                       Martyna- 3        Ja- 4
Delikatny kurczak                                                   Martyna- 5        Ja- 2
Pomidorówka z ryżem i indykiem                            Martyna- 4,5    Ja- 6
Tradycyjny rosołek z cielęcinką                              Martyna- 4,5    Ja- 4,5
Ziemniaki z gotowaną rybką i natką pietruszki      Martyna- 3,5    Ja- 2
Brokuły                                                                     Martyna- 5       Ja- 5
Cukinia z łososiem i ziemniaczkami                         Martyna- 4       Ja- 3,5
Marchewka                                                               Martyna- 6,5    Ja- 9 
Spaggethi                                                                   Martyna- 7        Ja- 6 
Suszone śliwki                                                           Martyna- 8,5     Ja- 10
Mus z jogurtem i czymś tam jeszcze...                      Martyna- 10      Ja- 10
Budyń czekoladowo- bananowy                                Martyna- 10      Ja- 10
Sok z winogrona, jabłek, malin i dzikiej róży           Martyna- 10      Ja- 10
Krem z jabłek i dzikiej róży                                      Martyna- 10      Ja- 10
Deser egzotyczny                                                      Martyna- 9        Ja- 9,5
Jabuszka z owocami leśnymi                                    Martyna- 10      Ja- 10

A i jeszcze jak już pisze... to pokarze wam zdjęcie ze wszystkimi słoiczkami



A to ja z gerberkami i ciasteczkami, które osobiście kupiłam.
 ( Fotograf to: Martynka - moja kuzynka. A to jej własny blog: 
http://wieleiniewiele.blogspot.com/  )

I CIEKAWOSTKA!!!
Podobno Japończycy należą do najdłużej żyjących ludzi na świecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz