niedziela, 5 maja 2013

Warszawa... wycieczka z klasą

Hej, przepraszam was za tą małą przerwę... ale byłam z klasą na wycieczce w Warszawie. Dzisiaj będzie rozmaity post, dlatego że pokarzę zdjęcia z tej wycieczki. Chociasz bardzo często bywam w Warszawie, to i tak się bardzo cieszyłam, że tam pojechałam.
Byłam na naszym Stadionie Narodowym, weszliśmy do szatni piłkarzy,  no i zrobiłam zdjęcie kuszulki Lewandowskiego!!! A oto ona:
Fajna co?..... ;)

Widziałam też Pałac Kultury...
Znacie Magde Gessler? To jej jedna z nielicznych restauracji...


No i żeby was nie zanudzać, na koniec pokarzę wam, pomieszczenie, gdzie nakręca się program ''Pytanie Na Śniadanie" 
Jeszcze muszę się wam pochwalić, że widziałam Michała Szpaka i z programu ''pierwsza miłość'' Radka!!!
Strasznie się cieszę... mam zdjecie z nimi ale nie pokarze, bo źle na nich wyszłam ;)

CIEKAWOSTKA!!!
Największe drzewo świata-SEKWOJA może osiągać ponad 100 metrów i żyć  2000 lat!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz