poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Praca plastyczna- mama

Hej, dziś chciałabym wam pokazać moją prace na plastykę... Tylko zanim zobaczycie to zdjęcie... chciałam wam powiedzieć, że nie umiem malować... ogółem nie przepadam za plastyką, i za bardzo mi ten portret nie wyszedł... To portret mojej mamy, jakby co moja mama tak nie wygląda.. ;)  Robiłam tą prace 3 godziny!!!!! I dostałam z tego na plastyce 5, sama nie wieże, ale dostałam tą 5 ... :)

Moja mama obraziła się jak to zobaczyła :) Hahaha.. :D
A oto ten głupi portret mojej sfochowanej mamy ;D


Już teraz wiecie dlaczego moja mama się obraziła ;D
Oczywiście to wszystko na żarty... :)
 A te włosy zrobione są z torfu, czyli takiej ziemi.... specjalnej dla pająków... :)
Twarz i ręce pokolorowane kredką, a ubrania pastelami...

CIEKAWOSTKA!!!
           Najwięcej jaj w całym królestwie zwierząt składa małż o nazwie przydacznia wielka. Osiąga ona długość 1,5 m i waży nawet 300 kg. Składa rocznie ok 40 mld jaj i to przez blisko 40 lat!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz