niedziela, 14 kwietnia 2013

Koniec weekendu... D:

Hej, dzisiaj koniec weekendu... :( Jestem strasznie smutna. Wolne dni szybko płyną... A szkoła ciągnie się i ciągnie bez końca... Ferie zimowe, jak i świąteczne też mi upłynęly, jakby jeden dzień... Jutro na powitanie w szkole mam język polski (nie przepadam za tym przedmiotem), potem technika, plastyka, W-F, który akurat lubie, ale nauczycielki od tego przedmiotu NIE!, następnie mam matme i historie. Moją nauczycielke od historii, nazywamy VOLDEMORT... :) , dlatego że jest strasznie wredna... i do tego chodzi jak pingwin... :) A tak wogule nie lubie szkoły... chociasz dobrze mi w niej idzie...
To tyle jak na dziś. Wiem, że post nie był za ciekawy, ale nie miałam innego pomysłu...

No i jak zawsze CIEKAWOSTKA!!!
             W naszych kościach jest tyle wapnia, co w dwóch kilogramach kredy, a we krwi mamy tyle żelaza, co w małym gwoździu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz