sobota, 20 kwietnia 2013

Mały wywiadzik...

Hej, chciałabym zrobić taki sobie mały wywiadzik... :)
Nie będzie on wam zajmował dużo czasu, więc przeczytajcie...

1. Jakie jest twoje ulubione zwierze?
Wszystkie zwierzęta kocham, kochałam, i będe kochała z całego serca :)

2. Jaki jest twój ulubiony kwiat?
Lubie storczyki... ogółem wszystkie kwiaty...

3. Osoba, z którą codziennie rozmawiam z miła chęcią...
Moja kuzyneczka.... (jak nudzi wam się wejdźcie na jej bloga:  http://wieleiniewiele.blogspot.com/)
I moją ukochaną koleżanką Dominiczką... (kazała mi to napisać) ;D

4. Najlepszy kolor...
Czarny, fioletowy, niebieski, pomarańcz, szary i zielony.

5. Najlepszy dzień tygodnia...
Sobota, kocham wszystkie dni wolne od szkoły :)

6. Dwie rzeczy bez ktorych nie wyjde z domu...
Telefon, kolczyki (w uszach)... :)

7. Imie mojej najlepszej koleżanki z klasy
Dominika (dzisiaj byłam na jej urodzinach)

8. Dobrze się uczysz?
Tak... w tym roku staram się na średnią ocen 5,0...

9. Jaki jest twój ulubiony sport?
Kocham pływać... Ogółem wszystkie sporty dla mnie są spoko...

10. Masz jakieś zwierzęta? 
Owszem... i to dosyć dużo ( kiedyś zrobie o nich posta)

CIEKAWOSTKA!!! Jak zawsze na koniec...
                Jedna z australijskich ośmiornic wytwarza najbardziej niebezpieczną truciznę w tym regionie. Wystarczy odrobina, by w kilka minut zabić człowieka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz