wtorek, 16 kwietnia 2013

Wystawa w galerii...

Hej, dzisiaj byłam w galerii... chodziłam po różnych sklepach. Kupilam sobie boskie alladyny i piżame...
Gdy chodziłam i patrzyłam na różne rzeczy, zobaczyłam wystawe prac plastycznych, na płutnach... bardzo fajnie namalowane. Były to malowidła apstrakcyjne. Bardzo lubie takie obrazy więc postanowiłam opowiedzieć o nich. Nawet zdjęcia nie wykazują tego co widziałam, ale i tak wam je pokaże.








To są wszystkie prace, znaczy była jeszcze jedna, ale przypadkiem wykasowałam z telefonu, gdy patrzyłam na te zdjęcia... 
No i jak zawsze CIEKAWOSTA!!!
          Podobno uważa się, że impresjonizm powstał, dzieki temu, że jednemu malażowi trzęsły się strasznie ręce..... Może to prawda..? Jak sądzicie?
Dzisiaj imieniny obchodzą imona: Bernadeta i Cecyliana!!! Pozdrowienia dla tych dwóch imion!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz