piątek, 12 kwietnia 2013

Warzywka i owoce....... zdrowe odżywianie :D

Hej, lubicie się zdrowo odżywiać?  To bardzo dobrze. Mam coś dla was...
Byłam dzisiaj w Galerii z rodzicami. Zobaczyliśmy koktaile owocowe, ale jak sami wiecie te w sklepach są nieco sztuczne... Więc moi rodzice postanowili kupić owoce i zrobić samodzielnie sok marchewkowy. Powiedzieli mi, że jedziemy na CPN, kupić marchewki, jabłka i buraki. Wiem... co myślicie o tym kupnie na CPN-ie ale w moim mieście można kupić tam warzywa i owoce prosto z sadu, bez żadnych konserwantów i barwników.
Gdy wróciliśmy zaczeliśmy robić sok.
A teraz coś dla was!! Powiem wam jak robiłam ten pyszny napój... :

1. Najpierw kupiłam marchewki, buraki, jabłka:


                                            


2.Obierałam około 6 marchewek, 2 buraki, 3 jabłka




                                             


                                                   


                                                          


3. Pokroiłam te warzywa i owoce.....



4. Wkładałam po kawałku do sokowirówki, która wycisnęła sok. I tak powstał
SOK MARCHEWKOWY.


5. Potem tylko wlałam sobie sok do szklanki i..................................... GOTOWE!!!!


SMACZNEGO!



No i na koniec CIEKAWOSTKA!!!!!!!
             Osoby odrzywiające się zdrowiej żyją dłużej!

3 komentarze:

  1. z buraka jeszcze soku nie robiłam, za to marchew i jabłko to pyszne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, takie soki sa super, szczególnie jak samemu si je przyrządza i zaraz wypija:) pij będziesz dłużej młodsza,
    pozdrawiam serdecznie i tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń