sobota, 13 kwietnia 2013

Origami- Papierowe fantazje!

Hej, rozmyślałam prawie cały piątek i troszkę soboty, na jaki temat zrobić tego posta.... i wymyśliłam, że zrobię o świecie ORIGAMI!!! 
Jak mi się nudzi, często siedzę, składam sobie kartkę papieru i stwarzam jakieś zwięrzątka...
Czasem patrzę też na internecie jakie ludzie mają pomysły na "wzory" z origami...
Niektórzy ludzie, muszą być uspokojeni, żeby tworzyć tą sztukę...   A niektórych to uspokaja...
Pokarze wam teraz zdjęcia, na których będą moja własnoręczne origami :D :











Przepraszam, że są bokiem (jakoś tak wyszło)...

To nie koniec!!! Pokaże wam jeszcze zdjęcie przedstawiające origami, które zrobiła moja ciocia, bez żadnej instrukcji!!!!! ZOBACZCIE! 



Naprawde, to moja ciocia sama zrobiła!!!


No i na koniec......... CIEKAWOSTKA!!!
               Początkowo figurek Origami używano do obrzędów religijnych. Sztuka ta dostępna wcześniej jedynie dla bogatych dworzan, rozkwitła wraz z upowszechnieniem się papieru.  












1 komentarz:

  1. Hej, hej. Tu Weronika z bloga
    nie-wiadomo-jakie-zycie.blogspot.com
    Skomentowałaś mojego bloga, a także zostawiłaś link do swojego, więc go odwiedziłam. Bardzo mi się spodobał i muszę Ci powiedzieć, że twoja ciocia ma naprawdę wielki talent do origami *.* Szczerze ją podziwiam. Tobie też dobrze idzie :). Twój blog jest naprawdę świetny ;-) Dziękuję za miły komentarz u mnie. Pozdrawiam :) Wera.

    OdpowiedzUsuń